piątek, 6 marca 2015

Maseczka z gliceryny i vitaminy E na piękną cere




Witam :) 
Chciałabym pochwalić się Wam, jak dbam o swoją delikatną skórę twarzy.
U mnie wygląda to bardzo minimalistycznie. Ponieważ mam buzie bardzo, bardzo wrażliwą, delikatną i problematyczną, nie używam tak naprawdę zbyt wiele , a nawet kremu na dzień, nie lubię tego....
Wybieram sie do dermatologa z moim problemem, jak na moje oko jest to rosacea. Pojawia się co jakiś czas i znika, w różnych ilościach, do tego mam cerę naczynkową genetycznie.


Co używam:




Naturalny peeling z vitamina E do oczyszczania skóry, robię to bardzo delikatnie..

Później maseczka naturalna..



Jak dla mnie najlepsza maseczka, jedna łyżeczka gliceryny wymieszana z dwiema ampułkami vitaminy E 

Ja nakładam to pędzelkiem, a potem robie dokładny masaż twarzy, według zasad.

Konsystencja po zmieszaniu, wychodzi biała mazia, podobna do wazeliny


Dla kogo taka maseczka?
Gliceryna ma właściwości higroskopijne i nawilżajace. Łagodzi podrażnienia, zwiększa szybkość regeneracji skóry, wygładza zmarszczki, poprawia elastyczność i jędrność, a także działa kojąco. O vitaminie E nie będę sie rozwijać, bo każda kobieta wie o jej cudownym działaniu. Jej przeciwutleniajace właściwości chronią skórę przed uszkodzeniami ze strony wolnych rodników, osłaniając włókna kolagenowe i zapobiegając uszkodzeniom powodowanym przez oparzenia słoneczne.
Doskonale sprawdza sie jako suplement, a także bezpośrednio na skóre i włosy (!)


Jak można stosować vitaminę E:
- jako serum (dwie ampułki z ulubioną łyżeczką olejku)
- jako dodatek do kremu
-do balsamu do ciała
-do balsamu do ust
-na blizny miejscowo 
-na trądzik miejscowo
   

Jaki jest efekt u mnie:
Maseczka niweluje u mnie uczucie pieczenia twarzy, po miesiącu używania nie występuje już wogóle rumień, nie mam czerwonych placków po kąpieli, maseczka super wyrównuje koloryt skóry i wygładza  

Swoją apteczkę troszke wzbogaciłam o vitaminki: 

Właśnie zasypiam z olejkiem rycynowym na rzęsach i Jantarem na skórze głowy :) 
Revitalash- odżywka do rzęs powinna jutro dojść, także wkrótce pojawi sie recenzja :)

(Jantar starcza mi tylko na tydzień, nie umiem go wcale aplikować mało)



Pozdrawiam 



Dayana ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu

Strona glówna