niedziela, 1 marca 2015

Niedziela Dla Włosów

Hej ;)


Moja niedziela dla włosów była dzisiaj dość długa. Na noc położyłam olejek Sesa na końcówki i lekko na reszte włosów, w skalp wtarłam Jantar. 

Dzisiejszego dnia nałożyłam bardziej skrupulatnie olejek Sesa na jeszcze dwie godzinki. 
Po dwukrotnym oczyszczeniu włosów, nalożyłam odżywke keratynową pod czepek i ręcznik na około 1,5 godziny

W połowie czasu podsuszyłam włosy suszarką z ciepłym nawiewem
Podczas spłukiwania włosy były super wygładzone i delikatne
2. W obawie przeproteinowania włosów, nałozyłam odżywkę na około 2 godziny, dr Organic 

Po spłukaniu czułam jak są mega szorstkie, zupełnie jakbym oczyściła je z 5 razy :o dlatego wmasowałam odrobine odżywki keratynowej i spłukałam po 10 minutach, włosy odzyskały trochę gładkość ...
Podsuszyłam troszkę suszarką i pozostawiłam do wyschnięcia.

Efekt:

Bardzo wygładzone włosy, mięciutkie, także efekt wow, brakowało mi protein.



2 komentarze:

  1. Gdy przylecę do Ciebie, będziesz musiała na moich włosach użyć tych specyfików bo są dość zniszczone i suche. Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością, pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu

Strona glówna