niedziela, 31 maja 2015

Niedziela dla Włosów. Maseczka z jajkiem i śmietaną + produkty Mythic Oil

  Dzisiaj postawiłam na proteiny i to był strzał w dziesiątkę ! 

Do przyrządzenia swojej maseczki potrzebowałam:
-1 jajo 
- dwie łyżki oliwy z oliwek
- dwie łyżki śmietany 18%

Po dokładnym wymieszaniu konsystencja była taka:

Maseczka wylądowała na moich włosach na 45 minut i została zmyta szamponem nawilżającym Aussie. 
Po odsączeniu włosów z wody wylądowała odżywka z Loreala Mythic Oil, którą ostatnio stosuje caly czas i doczekała się u mnie samych plusów :)



Po 15 minutach włoski gotowe do wysuszenia (chłodnym nawiewem) i rozczesania TT.

*do zabezpieczania przed i po suszeniu wtarłam kilka kropel serum Mythic Oil.


Maseczka podpasowała , włosy teraz potrzebują protein co najmniej raz w tygodniu. Po takim zabiegu lepiej sie układają, jest ich więcej i nie są oklapnięte, taki efekt lubię najbardziej :) 

 
Przepraszam za zdjecię, zrobione na szybko w drodzę do pracy. W słoneczku widać, że od połowy pleców włosy różnią się. Nadal strasznie się strączkują, ale lecimy do przodu. W końcu przestaną.  

Wy też miałyście problem z takim strączkowaniem? 
Co mogłybyście mi doradzić? 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu

Strona glówna